DOUBLE PLAY προσφορες

Συχνές ερωτήσεις

[vc_row css=”.vc_custom_1537265775547{margin-top: 10px !important;margin-bottom: 30px !important;}”][vc_column][leadinjection_heading align=”center” heading_text=”Συχνές ερωτήσεις” heading_text_color=”#33495f”][/vc_column][/vc_row][vc_row css=”.vc_custom_1527775308342{margin-top: -30px !important;margin-bottom: 30px !important;}”][vc_column][leadinjection_image image=”245″ alignment=”center”][/leadinjection_image][/vc_column][/vc_row][vc_row][vc_column][leadinjection_accordion accordion_style=”li-accordion-plus-minus-round” item_icon_background_color=”#ff355b” item_title_background_color=”#4fbcb6″ item_icon_color=”#ffffff” item_title_color=”#ffffff”][leadinjection_accordion_item title=”Υπάρχει κάποια δέσμευση ή χρέωση εάν συμπληρώσω τη φόρμα και τελικά δεν προβώ σε κάποια σύνδεση;”]Δεν υπάρχει καμία απολύτως δέσμευση ή χρέωση. Η τελική απόφαση είναι δική σου.[/leadinjection_accordion_item][leadinjection_accordion_item title=”Στην περίπτωση που προβώ σε κάποια σύνδεση, πόσο καιρό πρέπει να μείνω στο επιλεγόμενο δίκτυο;”]Οι τιμές ισχύουν για 24μηνη δέσμευση στο επιλεγόμενο δίκτυο. Σε περίπτωση διακοπής του συμβολαίου σε χρονικό διάστημα μικρότερο των 24 μηνών χρεώνεται ο καταναλωτής με τέλος απενεργοποίησης.

Σε περίπτωση που περάσουν 24 μήνες, οι τιμές του πακέτου διαμορφώνονται σύμφωνα με τον ισχύοντα τιμοκατάλογο του παρόχου![/leadinjection_accordion_item][leadinjection_accordion_item title=”Θέλω να μεταφέρω την τηλεφωνική μου γραμμή σε άλλο πάροχο.”]Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να συμπληρώσεις τη φόρμα και να πατήσεις αποστολή. Στην συνέχεια εμείς θα επικοινωνήσουμε μαζί σου και θα σε ενημερώσουμε για την απαιτούμενη διαδικασία.[/leadinjection_accordion_item][leadinjection_accordion_item title=”Θέλω να κάνω αίτηση, αλλά δεν θέλω να μείνω χωρίς τηλέφωνο.”]Δεν χρειάζεται να ανησυχείς. Η εταιρεία μας δουλεύει με τις πιο εξελιγμένες μεθόδους εξυπηρέτησης. Η διάρκεια μετάβασης από τον έναν πάροχο στον άλλο είναι μερικά λεπτά.[/leadinjection_accordion_item][leadinjection_accordion_item title=”Έχω συμπληρώσει τη φόρμα, τι γίνεται τώρα; Πότε θα παραλάβω το δώρο;”]Σε ευχαριστούμε για την εκτίμησή σου. Σύντομα ένας εξειδικευμένος εκπρόσωπος μας θα επικοινωνήσει μαζί σου τηλεφωνικά προκειμένου να σου κάνει συγκεκριμένη οικονομική προσφορά.

Το δώρο θα το παραλάβεις μετά την ενεργοποίηση της γραμμής σου στο επιλεγόμενο δίκτυο.[/leadinjection_accordion_item][leadinjection_accordion_item title=”Έχω ζητήσει να με καλέσετε, αλλά δεν με καλέσατε ακόμη. Τι έχει συμβεί;”]Σου ζητούμε συγγνώμη. Λόγω του φόρτου των αιτήσεων η επικοινωνία μπορεί να καθυστερήσει. Βεβαιώσου  ότι έχεις πραγματοποιήσει ορθή καταχώριση των στοιχείων επικοινωνίας σου.

Στην περίπτωση που καθυστερήσει περισσότερο από μια ημέρα, παρακαλούμε καταχωρήσε τα στοιχεία σου εκ νέου.[/leadinjection_accordion_item][/leadinjection_accordion][/vc_column][/vc_row]

Στοιχεία Επικοινωνίας

Με αστική χρέωση σε όλη την Ελλάδα

ή

Για επικοινωνία όλο το 24ωρο